Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji
Oferujemy:
– zatrudnienie na podstawie umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
– wynagrodzenie w przedziale 5000,00 zł – 6200,00 zł brutto;
– dodatek stażowy – dodatek za wysługę lat przysługuje w wysokości 5 % miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego po 5 latach pracy, wzrastając o 1% za każdy następny rok, aż do osiągniecia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego po 20 i dalszych latach pracy;
– dopłaty do wypoczynku z ZFŚS;
– po okresie próbnym możliwość otrzymania legitymacji służbowej umożliwiająca darmowy lub ulgowy wstęp do niektórych muzeów w Polsce,
– zniżka pracownicza w prowadzonym przez Muzeum sklepie na książki, katalogi i pamiątki;
– możliwość wnioskowania o pracę w równoważnym systemie czasu pracy;
– możliwość wnioskowania o pracę zdalną (w systemie hybrydowym);
Miejsce pracy: Muzeum Azji i Pacyfiku, ul. Solec 24, 00-403 Warszawa
Proponowany termin zatrudnienia od 2 stycznia 2025 r.
Wymagania konieczne:
– wykształcenie wyższe, preferowane kierunki związane z public relations, komunikacją, marketingiem, historią sztuki lub orientalistyką;
– umiejętność tworzenia sprofilowanych treści ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych;
– biegła znajomość platform społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube) i umiejętność efektywnego zarządzania nimi;
– znajomość trendów i nowoczesnych metod komunikacji z odbiorcami;
– wiedza z zakresu public relations, realizacji kampanii i projektów komunikacyjnych;
– biegła obsługa Meta Business Suite, Google Ads, Google Analytics;
– umiejętność posługiwania się pakietem MS Office;
– umiejętność obsługi programów do edycji i montażu plików audio i wideo;
– znajomość języka angielskiego;
– samodzielność i umiejętność sprawnej organizacji swojej pracy, a także umiejętność pracy w zespole;
– odpowiedzialność za powierzone zadania;
Wymagania dodatkowe:
– doświadczenie w pracy w instytucjach kultury;
– zainteresowanie kulturami Azji i Oceanii;
– zainteresowanie historią sztuki;
– zainteresowanie mediami społecznościowymi.
Zakres obowiązków:
– realizacja komunikacji w mediach społecznościowych;
– prowadzenie profili Muzeum w mediach społecznościowych;
– planowanie i realizacja kampanii reklamowych;
– tworzenie strategii działań na platformach społecznościowych;
– udział w budowaniu strategii działań promocyjnych Muzeum;
– samodzielne tworzenie grafik, wideo i tekstów;
– zarządzanie treściami i moderowanie mediów społecznościowych;
– moderowanie treści pojawiających się na profilach społecznościowych;
– rozbudowa profili społecznościowych;
– prowadzenie i planowanie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych: wyznaczanie targetów, estymacja wyników, tworzenie mediaplanów, emisja reklam i optymalizacja działań;
– obsługa medialna wydarzeń kulturalnych realizowanych przez Muzeum;
– prowadzenie dokumentacji fotograficznej i filmowej bieżącej działalności Muzeum;
– promowanie wydarzeń muzealnych we współpracy z Działem Edukacji;
– przygotowywanie analiz statystyk i raportów medialnych;
– kreowanie pozytywnego wizerunku Muzeum.
Wymagane dokumenty:
– CV, zawierające imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia (opcjonalnie), dane kontaktowe, oświadczenie o posiadanym wykształceniu i kwalifikacjach zawodowych oraz o przebiegu dotychczasowego zatrudnienia
W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza wymagania określone w ogłoszeniu o naborze: oświadczenia o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie, moich danych osobowych, w zakresie wykraczającym poza wymagane w ogłoszeniu o naborze, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji”
Wypełniając obowiązek informacyjny, spoczywający na pracodawcy, w związku
z udostępnieniem przez Panią/Pana danych osobowych, uprzejmie informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Azji i Pacyfiku, adres: ul. Solec 24, 00-403 Warszawa.
- W Muzeum został wyznaczony inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@muzeumazji.pl lub pisząc na adres korespondencyjny, podany w punkcie 1.
- Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie 6 ust. 1 lit.
c RODO
w związku z art. 221 § 1 i § 4 Kodeksu pracy. W przypadku podania przez Panią / Pana innych danych osobowych, niż wymagane przepisami art. 221 § 1 i § 4 Kodeksu pracy, podstawą ich przetwarzania będzie dobrowolna zgoda, wyrażona na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i/lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO, w związku z art. 221a § 1 i art. 221b § 1 Kodeksu pracy. - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym, w związku z naborem na wolne stanowisko pracy, a po zakończeniu procesu rekrutacji – w celach archiwizacyjnych, zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą uprawnione przepisami prawa instytucje oraz podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych (np. w zakresie obsługi informatycznej, prowadzenia BIP, hostingu email).
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji celów wskazanych w ust. 4, a w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody – do czasu wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych.
- W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
- prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych;
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) – w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody.
- W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych na podstawie dobrowolnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie.
- W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Muzeum Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- W stosunku do Pani/Pana danych nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje (bez udziału człowieka), w tym dane nie będą profilowane.
- Administrator nie będzie przekazywać Pani/Pana danych do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego).
- Podanie danych wymaganych przez Administratora jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. Niepodanie tych danych uniemożliwi udział
w postępowaniu. Podanie dodatkowych danych, przetwarzanych w oparciu o zgodę jest dobrowolne i nie ma wpływu na udział w postępowaniu rekrutacyjnym.
Zgłoszenia prosimy składać za pośrednictwem poczty lub podmiotów doręczających przesyłki albo za pomocą poczty elektronicznej w formie dokumentowej (skan z własnoręcznym podpisem), na adres: sekretariat@muzeumazji.pl , z dopiskiem w tytule: „nabór na stanowisko Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji” do dnia 25 listopada 2024 r. do godziny: 15.30.
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adresy w terminie do dnia 25 listopada 2025 r. do godz. 15.30.
Zastrzegamy sobie prawo udzielenia odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Po zapoznaniu się z dokumentami aplikacyjnymi zostaną wyłonieni kandydaci którzy będą zapraszani na rozmowy kwalifikacyjne.
Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane przez specjalistę ds. pracowniczych przez 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze rekrutacji.
W okresie, o którym mowa powyżej, kandydaci mogą dokonywać odbioru dokumentów za potwierdzeniem odbioru. Muzeum nie odsyła dokumentów kandydatom.
Po upływie 3 miesięcy dokumenty kandydatów są niszczone przez specjalistę ds. pracowniczych.